Eleonora Kizlar 11 haftaligim. Sol gögüsüm sag gögüsüme nazaran daha büyük. Yani farklilik asiri göze çarpiyor. Böyle mi olmasi gerekiyor acaba? Ben hep sol tarafima yatiyorum ondan ola bilir mi?
Deletedmom83940 Eleonora her zaman sol tarafımız sağımızdan farklıdır kaşımız gözümüz ağzımız her yerimiz farklı benimde sol göğsüm sağdan büyük
Minik_prenses Eleonora genelde kız bebeklerde olur şayet bende öyle olmuştu ne kadar doğru bilmiyorum ama kız bebek bekliyorum 🥰😅
Peelinn Canım normalde de bi göğüs diğerinden daha büyük olur, bi göz diğerinden daha büyük olur çok farkedilmez ama belki bizim hamilelikle göğüslerimiz şişmeye başladığı için fark belli olmuştur . Bişey olacağını sanmam
Eleonora Suleyya kiz mi😍😍😍 cinsiyyetin daha bilmiyorum 1 ay var daha InshAllah dedigin gibidir canim🥰
Pelinakcn Eleonora benim hep sağ göğüsüm sola göre büyüktü, hatta neredeyse biri b kap iken diğeri c. Şimdi hamilelikte göğüsler büyüdükçe sağ göğüsüm daha da büyüdü diğerine göre. Yani normal bir durum bir tarafa yatmakla ya da başka bişeyle alakasız
mimar_anne Benim de öyle sol sağdan bi tık daha büyük belli oluyor normalde de bir göğüs diğerinden büyük olurmuş zaten ayrıca oğlum olacak kız bebekle de alakası yok hamile kalmadan önce de aynı şekilde sağ daha büyüktü