Kizlar yarin detaylı ultrasyonum var aradım randevum var geleyim mi yoksa grev dolayisiyla iptal mi olur dedim uzaktan geleceğim dedim. Bize grev bilgisi gelmedi dedi kız. Arkadaşım ankarada o aramis hastaneyi grev olcak belki bakmaz doktor demisler. Ne yapacağımı şaşırdım arayan varmi aranızda ne diyorlar. Boş yere hem 1 bucuk saat yol gidip hemde 200 tl para vereceğim.yol için. Yani boş yere vermek istemiyorum. Arayan varsa yazabilirmi