Kızlar sizde de var mı bu agrı ? Kasıgım , pelvik bölgeme dünden beri düzenli olarak agrılar giriyor . Bebek kafası oldukça aşagıya inmiş , baskı yapıyor dedi doktor . Bu zamana kadar böyle agrı hiç olmamıştı .Nst de sancı çıkmıyor, ebe ; bu sancı değil zaten vajinana baskı yapıyor bebek dedi.Aranızda benzer durumlar yaşayan var mı ?