Harika178 Selam herkese, idrar testi yaptım pozitif cıktı. Kan teati verdim pozitif çıktı ama doktor dedi ki kan değerin çok düşük 3 gün sonra gel detaylı kontrol yapalım dedi başına gelen var mı?
Eldgrn Harika178 kaç çıktı ki canım düşük diyorum belki geç döllenme hemen ne ultrasonu yeni gebelikte hemen gözükmez ki bide beta daha yükselmesini tam beklemeden ben sırf bu yüzden 2 haftaya yakın kendim takip ettim öyle gittim
Limonzeytin Harika178 zaten 2 günde bi 2 kat artması lazım sağlıklı gbelk için. 2günde bi kan versenz artış yada düşüşü göreblrsnz. Eğer düşüşler varsa kimyasal gebelktir. Kese için 1500 üstü olması grekiyor hayrlısı olsn
Harika178 Eldgrn inşallah öyledir sen beni sevindirdin rabbimde seni sevindirsin tuhaf ama 250 diyor anlamadım ki
Eldgrn Harika178 yavrum benim adetlerim düzensiz uygulamaya göre gecikmenin 1 günü yani 38 gün 5.6û ile öğrendim kendim tskibini yaptım ben bebitomu öğrendiğimde 2 haftalıkmış doktorum bile şaşırdı geç döllenme adetler düzensiz nasıl öğrendin kana karışır karışmaz diye şimdi 7 haftalığım ultrasonda sata göre 9 herşey yolunda sen takibini yap stres yapma biraz bekle öyle git doktora yani o değerin neyi düşük anlamadım düşük yüksek olması değil 2 günde 2 ye katlanmasi önemli insanın psikolojisini bozuyor bu insanlar yeminle kafanı rahat tut stres yapma
Habus Harika178 ben de ilk öğrendiğimde 229 du, şu an 25 haftalık olduk bile değeriniz gayet normal yani. Değer değil artış önemli bu kanı verdiğinizden 2 gün sonra tekrar kan verip artışı gözlemleyin eğer 2 katı artmışsa sağlıklıdır inşallah 🙏
hayallliiim Harika178 kuzum ben ilk kan verdim 50 çıkmıştı daha düşükle öğrenende var burada önemli olan güzel yükselmesi geç döllenme olabilir ki benim öyleymiş
benimmdunyamm Harika178 googleye gir img yükle yaz orada fotoyu yükle aşağıdaki linki kopyala buraya yapıştır
Eldgrn Harika178 doktor takibini yapmak istemiş olabilir ama dakika 1 gol 1 o ne celallenme asıl düşük olduğu için sana stres yaratmadan ecele ettirmeden haraket ettirmeleri gerek
Eldgrn Harika178 yavrum düşük değil sen mutlaka 2 gün sonra kan ver baktın katlanıyor o zmaan 1 hafta bekle öyle git doktora o zamana betan tam yükselir kesedee gözükür bakarsın bebekte gözükür
benimmdunyamm Harika178 251 2 güne bir kan verip değer yükseliyor mu bakmaniz lazım değer 1500 olunca kese görünür kontrole gitseniz de doktor benim dediğimi diyecek
Suheda09 Harika178 canım hiç korkma benim ilk değerim de 252ydi tabi ozmn kese fln görmedik bı kaç hafta sonra gördük şuan 7aylik olduk
Eldgrn Harika178 aklını bulandırma sakın hep güzel düşün iyi düşün kötü ihtimalleri getirme bak nasıl düşünürsen öyle gider ondan dolayı sakin ol ve sabırla bekle herşey yolunda olarak bak
Canancndn Eldgrn Harika178 bencede katılıyorum daha çok erken zaten ölçtürmeden bile gidebilirsin o değerler anladığımız şeyler değil. Haftanı söylemiştir doktor 6 da gittim ben kese o kadar minikti ki bak şırda bebek dedi hani dedim sen düşün. 7de gittik kalbini duyduk. Hepimizde farklı farklı oluyo stres yapma
Eldgrn Harika178 kız ne düşüğü ben 5.67 ile öğrendim hiç düşük deme ama bak önemli olan diyorum ya 2 ye katlanmasi 2 günde o çok önemli
Sevensevilen Harika178 değeriniz gayet güzel Merak etmeyin artık iki güne bir artışını kontrol edeceksiniz . Değeri siz yükseltemezsiniz
Krizantemm Harika178 Öncelikle tebrikler hamilesin ✨ Canım beta herkeste farklı olur benimle aynı gün adet olan birinin atıyorum ayın 1 inde beta değeri 900 dür benim daha yeni 70′tir. Ama bu onun bebeği sağlıklı benimki sağlıksız demek değil. Önemli olan iki günde bir iki katına çıkması. Yani iki gün sonra tekrar kan ver eğer değerin 500 olduysa büyük ihtimalle sağlıklıdır. Sakın değerini diğerleriyle kıyaslama. 2 günde bir 2 katına çıkıyorsa tamamdır. 3000 olunca git. Yani sen tahmini bir hafta sonra keseyi görürsün. Doktorun keseyi görmek için küçük demiştir. Çünkü beta 1500 de alttan 3000 olunca daha yeni karından görünür kese öncesinde küçük olduğu için göremez. Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin 🤲🏻