Eldgrn oykumm_1233 yarın arife belki her doktor olmaya bilir benim doktorum arife yol o yüzden bu gün geldim ama grev falan yok benim hastanemde geçen grevde de öyleydi çalışmaya devam ediyorlardı
Eslemim34 oykumm_1233 Bnm de yarın doğumun var suni sancı ile bn de bunu merak ediyorum ama arkadaşlar yok diyor grev özeller de yine de hastahanenzi arayıp sorablrsnz içiniz rahat eder🤷♀️
Deryak52 oykumm_1233 valla babam bize diyorki hepinizi özelde doğurdu anneniz şimdi özele muaneye gidilmiyor 🥺🥺🥺
Erva94 Özel neden greve girsin ya devlet hastaneleri hükümete tepki olarak giriyor,insanlar zaten para vererek gittikleri doktorlara bişey yapmıyorlar bedava olunca yapıyorlar
Deryak52 Erva94 devlettekilerde bedavaya çalışmıyor ki özel hastaneden daha fazla alıyorlar sanki babasının hayrına çalışıyor grev yapıyor zam istiyorlar biz zam aldikda noldu yine yetmiyor yine herşeye zam 🥺🥺🥺🥺
Twinmommm Deryak52 Doktorların girdiği grev para için değil yalnız o ayrı bir konu ! Canı için grev yapıyor daha dün bir doktor ve sekreter başından vurularak öldü!!!! Sizce sadece para için mi yapılıyor grev ?