Rabianurbudak bende 28+3 aynıyız:) valla iki gün önce benimde azdı oynuyordu ama azdı içim içimi yiyordu kimseye çaktırmasamda salı sağlık ocağına gittim kontrol vardı kalbini dinledik maşallah 🧿 iyiydi sakin bi bebek dedi uyuyor belli. Ondan sonra başladı kudurmaya hiç durmadı valla bu sabahta erkenden uyandırdı demek ara ara oluyor panik yapma yani sakin ol ❤️