Zeydmirza Bebeğim 20 günlük meme tutmuyor ne yaparsam yapayım sütümü sağıp veriyorum ama sütüm de yok kadar az mama kullanıyoruz ama kabızlık yapıyor mama kullanıp kabızlığına çözüm bulan anneler var mı
heleninannesi06 Zeydmirza mamayı değiştirin ben deneye deneye öğrendim ama sadece Aptamil yaradı benim kızıma
zeytinkiz Zeydmirza sma optipro kullandık 7 ay asla kabızlık kaka sorunu gaz sorunu yasamadık. Biberon da tommee tippee anti kolik kullandım
afrAybars Aptamil gibi bebelac gibi gereksiz pahalı mamalara hiç bulaşma derim canım ✨ kullanacaksan hipp kullan hem uygun hem içeriği en temiz mama doktorum bana aynen böyle söylemişti ve hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar