Deryak52 zeynpyylc Bende 40 oluyorum ne gelen var ne giden bebek dönmemiş makas duruyor böyle giderse sezeryan dedi ama halen bekletiyorlar bende anlamadım dönmez dahada son haftamda🤔
Yavrukusumm 38+3 de doğum yaptım bebeğim kanaldaydi ama başı biraz gerideymis suyun gelmişti açıklığımda 5cm suni sancı ile doğum yaptım bebek iniyor doğum esnasında