Ozisko Sucuk konusunda yenir veya yenmez diyenler arasında kaldım. Doktorum yeme dedi ama başka bir arkadaşımın doktoru dememiş ve yiyorum diyor. Yiyen var mı canım çok istiyor :)
annesinin_beybisi Ozisko kaliteli bir sucuksa yiyebilirsin diğerlerinin icinde pek ne olduğu belli değil ama yine canın çekerse yersin o kadar sıkıntı olmaz😁
Annecikk34 Ozisko eşim yerkes 1 tane iyi pişmişinden yiyorum açıkçası ama 1 tane oda nefsimi köreltsin diye
Ozisko benimmdunyamm anladım canım. Zaten ilk trimesterda dikkat etmek lazım. Biz 16 haftalık olduk artık yiyeyim birkaç kere diyorum :)
scentburcu61 Ozisko ben tüketmiyorum şarküteri ürünü olduğu için sağlıklı değil fakat güvendiğiniz kasaptan vs alıp yiyebilirsiniz..
Ayselrn Kız ye bişi olmaz ben tüm yasaklı midye felan bile yedim şükürler olsun bebşim sağlıklı nolcak sucuktan pişir ye bi kangal yemezsin zaten 😂
minik_koala_ve_annesi Ozisko normade yenmemesi lazim canim sucuk,salam,sosis bunlar yasak fermante gida oldugu icin bende canim isteyince kucucuk tostuma koyuyorum😊🥰
4cocukannesi Ozisko arada canım çekince bende yiyorum ama benim yediğim güvenilir yerden içinde katkı yok
Edau9 Ozisko bende 14+4 oldum bu zamana kadar hiç yemedim ama bugün canım Tostta istedi ve doktoruma sorduğum da çok pişir çiğ kalmasın bir kaç kereden birşey olmaz yiyebilirsin dedi☺️tercih siziin🌼
Hayat123456 Ozisko market sucuklarından yeme bence bildiğin güvendiğin bi kasaptan al daha iyi hem içinde ne var bilmiş olursun ☺️
Tatlisannedilekk Ozisko normalde de market sucuğu yemiyoruz yıllardır güvenip alışveriş yaptığımız bir kasap var ordan alıyor eşim sucuğu, iyice pişirip öyle yiyorum ben canım istediğinde
yaasemin Ozisko bende yedim hemde ilk aylarda piştikten sonra neden yenmesin çiğ yenilmemeli canım istiyorsa bi iki lokmadan bisey olmaz yemen lazım yoksa bebisinde sucuk lekesi çıkar şaka şaka🤭 bisey olmaz bence
Elisam123 Ozisko sucuk salam daha az önce yedim olacak olan olur zaten canım neyi istiyorsa yerim herşeyine dikkat edip de toxoplazma olan ı da duyduk