Edau9 bir sikinti yok benimde böyle çıktı düşük risk çıkmış zaten hiç risksiz çıkmıyor ya düşük risk ya orta ya da yüksek risk çıkıyor düşük risk yok gibi demek üçlü yaptırma sakin direk detaylıya girersin bazı doktorlar üçlü de yaptırıyor 3 lu de hep risk çıkıyor insanın aklı karışıyor benim doktorum direk 20 haftada detaylıya gir dedi üçlü yaptırma dedi