Selma2508 benim 36. hafta içinde döndü hatta döndüğünü de çok net hissetmiştim , gebeliğim boyunca kendimi normal doğuma hazırladım fakat doğum pozisyonu da almasına rağmen sezaryen oldum, bizler ne yaparsak yapalım bebek karar veriyor gerçekten doğum şekline , sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸