denizasigi Aysunnn1907__ çok normal rahim büyüyor ve sancı oluyo endiselenme.. lekelenme olmadığı sürece sorun yok
Bebisinannesi23 Aysunnn1907__ kanama olmadığı sürece bunlar çok normal. Benim de çok olmuştu . Rahmin eskisi gibi değil büyümeye başlıyor. Yumruk kadar olan bir organ büyüme esnasında da normal bunlar
Aysunnn1907__ denizasigi ilk doktor kontrolüme yarın gideceğim o yüzden bi an tedirgin oldum. Şükür kanama ya da lekelenme olmadı. Baş dönmesi normal mi bir de midem bulanıyor ama kusamıyorum. Bu haftalarda normal mi bu durum