Elifffbay aynısı benimde başıma gelmişti canım korkmuştuk hatta aynı değer çıktı boş gebelik mi yaşıyorum die oradaki > değeri Senin değerinin 1000 den büyük olduğunu söylüyor bazı hastane ve sağlık ocaklarında parametre yi sadece 1000 e endekslemişler yukarısını göstermiyor bu şekilde yazıyor korkulacak birşey yok canım