Kızlar 24+2 günlük hamileyim. 3 4 gün önce şeker yüklemesi yaptırdım. Bebeğimin hareketleri azaldı. Eskiden daha sık olurdu ama artık daha azz 🙁 şekerim çıktı diye tatlı bişey yemiyorum ondanmı acaba. Günde bir kere hissediyorum başkada yok çok korkuyorum 😕