Abcd12 Kizlar Allah izin verirse Kasım da doğumum var yeni doğan takımı 5 tane aldım üçlü hani evde giydirmek için alt üst şapka olarak sizce yeterli mi.İkinci sorum alt üst olarak kaç numara almalıyım hep onları giymez heralde 0-3 mu almaliyim yoksa yeni doğan mi.Ucuncu sorum corapli alti kaç numara alıyım yeni doğan mi 0-3 mu annem hepsini 0-3 alma biraz yeni doğan al dedi hani aşıya falan giderken büyük gelir 0-3 ay dedi.Bide aklınizs gelen bişey olursa yazın almam gereken dikkat etmem gerekni
MerveNur- Abcd12 5 takım iyi bence gerisini 3 6 ay alın hemen büyüyorlar. Sne o 5 takımı giydirirken diğerlerine sıra gelmeden bebek büyüyecek hele ki çoraplı pijamalar hiç almasan daha iyi ama alırsan da büyük almanı önerirrim. Benim 2 takım vardı bir iki parça dılında gerisi 3 6 aylıktı o sayede baya uzun giydirdim
4cocukannesi Abcd12 bende hep bu konuda kararsızım herkes çoraplı alt alma çorapsız daha uzun kullanışlı diyor yeni dogan haricî diyer 0-3 ve sonrasını bende çorapsız almayı düşünüyorum bide benim ikiz olunca iki katı masraf kafam karıştı
Sumiire Abcd12 canım yenidoğan cok alma ben 3tane yenidoğan alt üst aldım 2 tanede tulum 15 20 günlük olana kadar anca giydi sonra kolları kısaldı hem boyları cabuk üzüyo hemde sürekli yıkandıgı için çekiyo 03 tulumları mı 1.5 aya kadar giydirdim onlarda aynı şekil patikleri bacaklarını kastırmaya başladı bıraktım giydirmeye boşuna yeni doğan alıpta israfa girme 03 al 3 6 da al çok hızlı büyüyolar
Guloyku Abcd12 çokta küçük eşyalar giydirilmiyor erken doğum olmadıkça 0-3yeni doğan oluyor zaten yeterli bence hemen büyüycek hediyede gelecek 3-6 ay almalısın benim fikrim
Ebru-24 Yeni doğanı sürekli giyemiyorlar 0 3 daha mantıklı benim oğlum kilolu doğdu hiç yenidoğan giydiremedim en fazla 1 hafta :) sonrası hep 0 3 ay kış bebeği olucaksa zaten içten 1 er kat daha giydiriliyor
Minikuzu Ebru-24 bizimki de kilolu 3 tane yenidoganim var 2 tane 6 ay var elimde e bebekten 3 ay diye yanlışlıkla 6 ay almisim 0 3 ay içinde giymesi icin ne almalıyım kilolu doğacak
Abcd12 4cocukannesi çoraplı daha mantıklı geliyo bana ama büyüyünce bı ise yaramiycak o zaman çoraplı az alalım çorapsız çok alalaim
selencicek Yeni doğan az alin ve önden onden bıraz buyuk alın Meselâ mevsimine göre altı ay ligi dört aylıkken gitmeye baslar cok cabuk büyüyorlar bırde ılk başlarsa tulum cok ıse yarıyo zıbın ıda ay ay alın altı aylik bir yaş renkli kısa uzun kollu gibi
MelekEzgi Abcd12 aceleniz yoksa kıyafet alışverişini en sona bırakın. Bebeğinizin yaklaşık boyu kilosu belli olur zaten ona göre alırsınız. Kızım küçük doğdu 0-3 ay bile giydirmedim bir ay hep yenidoğan giydi. Oğlum çok uzun doğdu ne yenidoğan ne patikli alt giydiremedim. 0-3 ayı bile 15 gün anca giydi.
Gyuli_ckimi benimde kasımda doğum var şimdilik yeni doğan bir tane aldım geri kalan 03 ay halasıda bişeyler verdi onlarda 03 ve 36 karışık. bende son ayları beklemeyi düşünüyorum kıyafet için doktor bebeğin önde diyor ama doğuma kadar değişebiliyor. şimdilik kıyafet haricindeki masraflı şeyleri almaya çalışıyorum sırayla. ama etraftan duyduğum hep şu yenidoğan çok alma en az 03 al ve 36 al diyorlar. senin 5 tane yenidoğan var diyorsun bence yeterli hediyede getiren olabilir
heleninannesi06 Abcd12 5 tane yeterli bence sonrasını 0-3 3-6 ay olarak devam edin uzun süre giyemiyorlar değil o beş takımı da giyiyorlar ama 0-3 olanlar üstünü başını çok güzel kapatıyor kızım 2 aylık 3-6 ay giydiriyorum şuan
minnnie Abcd12 Aldığınız yenidoğanlar yeterli, diğerlerini 0-3 ay alın. Çabuk büyüyorlar, yenidoğan kıyafetleri en fazla ilk 40 gün giyiyorlar. Biraz da büyük gelse ne olur ki, daha uzun süre kullanırsiniz.