20+ 3 günlük hamileyim 10. Haftadan beri kanamam vardı ama kanama gittikçe azaldı bebeğin gelişimi normaldi hatta önden gidiyordu fakat dün gece ne olduysa bir anda uyku sırasında suyum geldi 😔 hemen hastaneye gittik bebeğin kalp atışı var fakat kesede su yok 😔 yatış yapıldı perinatoloji ye muayene olacakmışım müdahale edilmedi bekliyoruz öyle.. çok çok zor bi durum Allah kimseye yaşatmasın ama başından geçen varmı? Varsa beler yaşadı merak ediyorum.