naimegrbz 36+2 de idrarım da gördüm ben de nişanım gelmiş 36+4 olduk açılmam yok bekliyorum 35+2 de sancım vardı ciğer geliştirici vurdular korkmayın muhtemelen size de vururlar ciğer geliştirici diye düşünüyorum 🤲 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah