esrab_dgn123 Merhabalar 35+5 geceden beri agrılarım var ara ara giriyo ama hiç geçmiyo sabaha kadar nekleyimmdedim yine geçmedi sizce gitmelimiyim doktor bide çocuk haftasına göre önden gidiyo dedi dogum olabilirmi lütfen cevap
icegul esrab_dgn123 haftasına göre önde olması doğum zamanını etkilemezmiş ben sordum doktora. Benimde dün 35 +5 de başladı ağrılar. Öncesinde de oluyodu ama geçiyodu. Ama dün gece geçmedi. Kaskatı oluyo karnım toplanıyo. Belime ağrı giriyo. Karnımın alt tarafı veya gaz ağrısı gibi üst tarafı ağrıyodu. Kontrolüm vardı geldim sabahında. Nst de doğum sancıları çıktı. Siz de bi gidin bence geçmiyosa
Pyrz_07 icegul 36 haftalığım dünden beri bende karnımın alt kısmında ve vajinada ağırlık baskı hissediyorum internette bebek doğum pozisyonu aldığı için olur yazıyor yarın randevum var bende bayram öncesi doğurmak istemiyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz
esrab_dgn123 icegul aynı benimde kasıgıma agrı giriyo belim agrıyo gece çok agrıdı böyle masaj falan yaptım yumuşasın diye yine yok semsert oldu karnım acaba idrarım oldugundan mı dedim yine yok
Seda5885 Bende de bu agrilar başladiydı adet agrisi gibi gelio gidiyordu sonra artmaya baslayinca doktora gittim sancilarım cikti rahim yumusamaya başlamiş bir nevi vucut kendini doguma hazirliyor artik dedi
Seda5885 esrab_dgn123 yok olmadi 36+5te bu sancilara bir de ishal eklendi sancilarda duzene bindi doktorumuz bebegi alalim gelişimini zaten tamamlamistir dedi ama eşim.beyden emir geldi 38olana kadar dursun diye serumlarla sancilar durduruldu ona demesi kolay sanciyi ceken ben😂her hareket ettiginde annem yavrum baban çıkmana izin vermiyir bekle diyor😂