Biranne7 Kızlar 7+2deyim ama hiç iştahım yok birşey yiyip icesim gelmiyor sürekli yatasım geliyor normal mi sizce bebeğe bir sakıncası olur mu
Minigim38 Bebek ilk 3 ay sizin kanınızla besleniyor o yüzden yesenizde yemesenizde bebege faydası zarari yok. Kendiniz icin yemeye çalışın halsiz ve yorgun hissedersiniz