Arkadaşlar merhaba sizlere bir sorum olacaktı. 19 haftalık oldum çok şükür herhangi bir risk yok gebeliğim de gayet güzel ilerliyor. Ama duygusal olarak aşırı gelgitlerdeyim ve sürekli ağlamak istiyorum elimde olmadan. Bebeğimi olumsuz etkiler mi bu durum sizce.?