mgmg1 Kızlar 35+2’deyiz 3 gündür ishal problemim var afedersiniz. Dün doktorumu aradım magnezyumu bire indirdi günde, muz ye dedi. ama geçmiyo 🤷🏻♀️ bebişim çok hareketli bu ara. bide böyle dışarda özellikle yürürken arada öyle bişey giriyoki kasığıma sanki lök diye incek gibi hissediyorum cocugu😳 ben mi çok abartıyorum acaba bilmiyorum ama var mı bu tarz seyleri aynı anda yasayan?
Esen mgmg1 ben oldum tam bi hafta bebeğim o yizden kiko bile alamamış sadece 100gram. Nişasta koydum 1 ck 1yk kasığı yoğurda geçti çok şükür boşa çekmişim bir hafta o cileyi