Berrafiliz ftmnr_ ben de prensesimi bekliyorum. 39.haftadayım ve akşam aynısını söyledim belki de gelirler belli olmaz 🐣
127383 ftmnr_ 39 olduk bizde kuzum dün doktor alttan muayene etti kanala girmemis bu saatten sonra da normal pek mümkün gözükmüyor dedi sezeryan aldik yarin oğlusuma kavusuyorum🌸😊
Berrafiliz HilalArslan tam 4 kez alttan muayene etti doktorum hala hala ne açılma ne kanala girme hiçbir şey yok 😂🙈
ftmnr_ HilalArslan çatı muayenesi oldum 37 de gayet iyi çok rahat doğurursun dedi de bebiş 3500ün üzerine çıktı gelmiyo korkuyorum 😄 Bugün kontrolüm var.
asli-95 Berrafiliz bugün 39+0 oldum. Bebişim 3 haftadır kanalda ve 2 cm açılmam var. Ama bende de tık yok . Hurma yemekten hurma oldum :)
ftmnr_ 127383 bunun olmasından korkuyorum kendimi çok normale hazırladım. En kötü bayramdan sonrayı beklicem sonra doktor ne derse onu yapacağım
127383 ftmnr_ bnde cok normale hazirlamistim dün eve geldim sabaha kadar uyumadim ağladım ama sonra düşündüm demek hakkima hayirlisi buymus yeterki gelsin dedim