Bende hamileyken kovid geçirdim hiç korkma bebege birşey olmuyor vitaminini meyvelerden al ilaç kullandırmıyorlar zaten sadece parol demişti doktor vücut ağrım aşırı olmuştu benim gün geçtikçe iyileştim sonra tat koku gitti oh dedim iyi ki gitti mide bulantım geçti koku almadığım için 😄 sonra geri geldi koku yine kusmaya başlamıştım bebişe bişey olmuyor korkma inşallah bol bol dinlenerek atlatıyorsun 🙏