Pelinakcn GoktugAlp bende öyleydim, özellikle 3.-4.aylarda tavan yapmıştı ağlama krizlerim oluyordu. Psikologla görüştüm tavsiyelerini dinledim. Şimdi bazen ağlamak geliyor içimden yine ama kendimi frenleyebiliyorum
Pineapplee GoktugAlp bence havalardan ve mevsimden hepimizde bi huzursuzluk var sanki ama geçer insallah 🫶🏻
GoktugAlp kahvesever__ önceden çok bakımlıydım adım süslüydü şimdi kaşlarımı aldırmaya halim yok sizde nasıl
kahvesever__ GoktugAlp olabilir canım normal ben doğum yaptım 3 ay olucak bazen bende öyle hissederdim
GoktugAlp kahvesever__ masallah nasıl geçti doğum ben 9 yıl ara verdikten sonra hamile kaldım unuttum herseyi
GoktugAlp Pineapplee inşallah canm ama bi gelip bi geliyo ya çık nadir gülüyorum eşim gülüşümü görünce hah şöyle ya Gül işte
GoktugAlp Pineapplee ya ne tatlısınız çok teşekkür ederim inşallah Rabbim hiçbirimizin gülüşünü soldurmasın