19 aydır çocuk istiyoruz, 6 aydır da aşılama için doktora gidiyoruz kistlerim falan olduğu için hep yarı yoldan döndük geçen ay yaptırdık tutmadı amaaaa bu ayki tutmuş kızlaar ❤️ Daha yeni öğrendim 29 günlük görünüyor. Beta hcg 166 çıktı. Malum hem grev var sonrada bayram tatili. Sizden ricam nelere dikkat etmeyelim tecrübeli annelerim beni aydınlatır mısınız çok çok heyecanlıyım 😍😍😍