Kesinlikle rahat olun pskoloji çok önemli sadece hiç bir iş yapmadan bol bol uzanın istirahat edin . Kendinizi ve vücudunuzu zorlamayın . Olacağı varsa zaten her türlü oluyor başından geçmiş biri olarak söylüyorum akışına bırakıp tedbiri alın bol bol dua edin . İnşallah sağ salim kavuşursunuz 🙏 bankada dikiş atıldı kısalma ve hunilesme vardı ,iğneler vs 37+3 e geldik dediğim gibi kendinizi strese sakın sokmayın .