Asafmavi bizde 34 deyiz aynı dediğin gibi 3-4 kez duş alıyorum yine fenalardayım. Ayağıma soguk su leğen koyuyorum çoğu zaman benim ellerim ve ayaklarım da çok ödem topladı ve cayır cayır yanıyorlar:( şanslısınız klimanız varmış, bizde yok bir de kedim var atlamadın diye cam pencere çok açamıyorum mahfoldum vallahi 😖