Nesibeorhan 22 haftalık hamileyim sol tarafımda batma şeklinde ağrım var ayağa kalkınca artıyor ama uzanınca biraz hafifliyor bu durumu yaşıyan varmı
Deletedmom52620 Nesibeorhan ✋🏻 Aşırı ağrılarım var ve ayaklarım davul fırını gibi şişti gerçekten ayaklarımın tabanları ağrıyor üstüne de karnım sertleşiyor birde kasıklarım regl sancısı gibi
Nesibeorhan Deletedmom52620 benimde bugün başladı batma gibi ağrılarım ayağa kalkınca şiddetleniyor ama sol tarafıma uzanınca bişey yok
Deletedmom52620 Nesibeorhan benim en çok tuvalette oluyor bir dahaki kontrolüme kadar geçmezse doktoruma söyleyeceğim normalde magosit kullanıyorum etki mi etmiyor acaba
Derin2022 Benim de ağrılarım var sol tarafım ayağa kalktığım an batmaya başlıyor belim çok ağrıyor normal mı Bilmşyorum umarım normaldir