Nagihandilsiz hamilelikte once lazere gidiyordum doktorum ilk 3 ay lazeri önermesi ağdaya döndüm 35+2 deyim agdayla devam ediyorum herhangi bir sorun olmuyor. Bu arada agda yüzümdeki kılları beslediği için ve hormonlarinda etkisiyle tabii yüzümdeki kıllar tekrar çoğalmaya başladı yine doktorumun izniyle yüzüme lazere başladım. Tabiki bu süreçte azalmasını beklemiyorum ama en azından geç cikiyor🤦♀️