Zehraa12 Kızlar seker yüklemesi nedir şart mı ben sürekli şekerli şeyler yiyen biriyim zaten 22 haftalığız ne zaman olması gerekiyor
Pelinakcn Zehraa12 24-28 hafta aralığında yapılıyor diye biliyorum, şekerli bir içecek içiriyorlar sanırım ve kan alıyorlar. Ama benim doktorum direkt olarak yükleme yapmayacağım önce ortalamana bakıcam dedi
Pelinakcn Zehraa12 şart mı değil mi bilmem ama yaptırmakta fayda var. Gebelik şekeri hem sizin hem bebeğinizin açısından iyi bişey değil
170194dyg Zehraa12 24-28 arasi yapılıyor. Ben yaptirdim once 50lik seker yapti saglikocagi yuksek cikti. Sonra doktorum 100luk yapti onlar normal cikti. Sorun yok dedi. Yaptirmadan bilemiyoruz maalesef en azinda ona gore onlem alir yer iceriz diye düşünüyorum.