Hulalp ben 39+2de doğum yaptım keşke 38de alsaymış diyorum çünkü benek doğduğunda mordu su yutmuştu çok. Endişe etmeyin doktor en iyisini bilir. Ama şu da var ki benim kızımın gelişimi 37de 39 ile uyumlu çıkıyordu. Gelişimi önde olduğu için 39da doğması bizi biraz sıkıntıya soktu, oksijen desteği almıştı