ElisaMom Kızlar sırtıma ağrı girdi sağ kaburga oluyor sanirim orasi tam bilemiyorum ama doğum belirtisi mi bu?
Essezen ElisaMom canım ben 36 dayım ben bir haftadır çekiyorum kaburga ağrısını uzanınca bile resmen batıyor sanki 😞büyük ihtimalle bebek yukarıya doğru baskı yapıyor
ElisaMom Essezen Allah yardımcın olsun canım benimki bayağı ağrı, geçmiyor, kesik kesik nefes almaya başladım.
Essezen ElisaMom sanada çok geçmiş olsun canım korkma ama normal bir durum , az zamanımız kaldı inşallah bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza alırız 🙏🙏