Zrrn malesef yok canim. bende 5 yildir tip 1 diyabetim ve 32 haftadayiz her gun 2 doz dahada artiriliyi sabah oglen aksam 2 ayri insulin vurmak zorundayim. bide dozlarim artikka direncimde artiyo artik sona dogru suyunun cok oldugu icin dahada riskteyim. isin en kotu tarafi ben 1 defa koma riski atlattim 4 gunluk koma hayatim oldu 2 sene once. simdi normal dogum olursa o ikinma beynimi tekrar etkilicek.sezeryanda olursam anestezi tehlikem var. anliycagin cikmazdayim bugun doktor dahada korkuttu beni. Allah yardimcimiz olsun ama dikkat et sekerine HBA1C asla yukselmemeli