Semrakrbck Gebeliğin aylarına göre hangi ilaçlar vitaminler kullanılıyor ilk aylar folik asit diye biliyorum
Annekusumm Semrakrbck 12.haftaya kadar folik asit 12.haftadaan sonrada demir ilaci baslaniyo gebeliqin sonuna kadar diye hatrliyorum ama emin deqilim tam onun disinda son aylarda agri kramp sikayeti olursada magnezyum kullaniyo
gldn065807 Semrakrbck ilk üç ay folik asit sonrası multivitamin kan hapı benim d3 vitaminin düşüktü ekstra kullandım hatırladıgım bunlar
Meltemms Haftaya kadar folik asit daha sonrasında birsürü ilaç verdi doktorum . Devit3(D3), Regenesis max(omega3 + vitaminler), Decavit(kalsiyum+vitaminler), Ferum fort(kan ilacı) Magosit(magnezyum )🙈😂
Semrakrbck sunset_momy decavit ve Gano Ferro sanolda gereken tüm vitaminler var o kadar ilaç neden veriliyor acaba bide folik asit de bunların içinde bulunuyor
Bbsb Ilk uc ay folik asit sonra hep imom hala daha yani dohuma kadr dedi ve bilegim cok agrimisti o sira magnezyum, kan şurubu
Meltemms Semrakrbck Evet ya bende anlamadım kan testimde bunları vermeden en az 2 ay önce yapılmıştı neye göre bunları verdi anlamıyorum hiç ilaç içen biriside değildim çok zorlanıyorum + biri yemek bası biri yemek sonu Aralık vermeye çalışıyorum gece anca bitiyo ilaç içme serüveni 😏
sunset_momy Semrakrbck valla adını yazdığın hiçbir ilacı kullanmıyorum canım. Doktorum pek vitamin vermekten yana değil kendin beslen diyor. Demir ve magnezyum sadece bu ikisini önerdi
Minigindunyasi Semrakrbck pregnom (balık yağı ve folik asit var hala iciyorm) kan ilacı demir ilacı magnezyum