39+4
10 dk gelen şiddetli sancı bir kaç gündür hafifdi artık bugun fazlaca arttı 1 dk sürüyor sizce napmam lazım beklemelimiyim hastaneye gitsem ne yaparlar , suyum nişan vs bişey yok , doktorum su kan nişan vs olursa 5dk bir olursa sancın gelirsin dedi ,
ama 10 dk gelen sancı biraz fazla şiddetli .
tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum