asli45 Kızlar folik asit olarak folidoce kullandım. Şimdi regnesis max diye vitaminli ilaca geçtim kapsül çok büyük balık kokuyor yutamıyorum. Vitamin, demir kullanmadan doğum hikayesi olan var mı siz neler içtiniz?
_mom97 asli45 vitamin ve demir kullanmamak bence riskli bi durum olur hem bebek hem anne acisindan sonucta tetkiklere gore veriliyor o ilaclar
_mom97 asli45 kokusundan rahatsiz olduysan doktorunla konusup ona muadil bir ilac yazdirabilirsin guzel kokan aromali vardir belki
4cocukannesi asli45 banada başka bir ilaç vermişti adını şuan hatırlayamadım onu yutamiyordum şimdi decavid kullanıyorum
Stella_0 asli45 off çok mide bulantısı yapıyor o vitamin. Ben yemeğin sonlarına doğru içip bir iki lokma daha alıp bırakıyorum nca öyle başedebildim.
RehoGelin asli45 ben ilk gebeliğimde de ocean mumy kullanmıştım memnundum şimdi de anısına başladım içinde ekstra vitaminler de var. Normalde kan değerlerim düşük çıkar illaki bu hafta doktorum tam kan sayımı yaptı hepsi düzenliydi. 😊
Yagmus Ne olur her ne derse desin doktor dedi yapmalıyım çabasına girmeyin. Araştırın bakın vitamin yerine hangi yiyecekten yiyebilirsin folik asit yerine ne tüketebilirsin açın bakın. Yapmayın hasta değiliz biz. Hamileyiz.
CananDuru asli45 kullanmazsan dogurana kadar yatarsın 2 cana asla yetmez ne enerjin ne demirin mecbur kullancaz benim ilk hamileleiğimde birşey olmadı ama 2. Hamileliğimde acayip midem bulanıyor demir ilacıda multivitaminde ara ara cıkarmalarım oluyor hatta bu yüzden