Merhaba kızlar . Bugün 35+3 doktora gittim. Suyum azaldığını söyledi. Bayramın 3. Günü tekrar kontrol edecek ona göre 18 temmuz da alabilirim dedi. Suyun düzelmesi için yapılabilecek bi şey var mı . Şu tüketmek dışında. Birde 37+0 da doğsa bi şey olur mı . İlk gebeliğin çok korktum bu gün o yüzden soruyorum