kubrnl Kızlar kendime yürüyüş bandı almak istiyorum. Doğumdan sonra kilolar kaldı bari bebek uyuyunca evde yürüyeyim diyorum ama fiyatlar çok pahalı sizin kullandığınz fiyatı abartı olmayan bişey var mı?
Armess_loya kubrnl bence alt komşu düşünerek alın isterseniz🌸Bizde vardı komşum rahatsız olduğunu söyledi sesten dolayı , sonrası çamaşır kurutma olarak kaldı kollarına donları çorapları asarak kullandım 😬 artık yohh 🤭
Princessmom kubrnl ben ilk doğumdan sonra eliptik bsklet almştm diyetle birlikde çok kilo vermştm. Smdi doğumu yapayım yne baslicsm ona
Sedefege kubrnl bende evdekini satıyorum 😀 toplasan 5kez kullanmışımdır. Umarım sattığıma pişman olmam amin 🤣
haticesoydaann kubrnl Yok yok yer kaplamıyo zaten katlananlardan bu yatağın altına koyuyorum kullanmadığım zamanlar
Deryak52 kubrnl ama gereksiz pişman olursun bekarlimda almıştım hatta anneme dedim sizde kalsın istemiyorum bı baktm babam getrms yer kaplıyor diye bende bahçeye koydum aylarca kaldı sonra eşim sattı 😁😁
haticesoydaann kubrnl Yok ses seviyesi çok düşük canım uyandıracak gibi değil için rahat olsun. Uzaktan kumandalı bi de telefon tablet standıda var dizi izlerken yürüyorum ben zaman nasıl geçiyo anlamıyorum
kubrnl haticesoydaann Valla tam aradığım gibi bişeymiş bu fiyatı da uygun bi bakayım buna eşime de göstereyim çok teşekkürler öneri için
Ebga Deryak52 bizde 500 e aldık geçen yıl araya hamilelik girdi kullanamadım bir ay sonra doğumu atlatayım kullanacağım işi bitince piyasası neyse bende satarım evde kalabalık oluyor.Sıfır alsaydım satmaya kıyamazdım zarar diye iyi yapmışsın