Merhaba arkadaşlar bi şey soracam 10 haftalık gebeyim doktor bana amniyosintez testi yaptırmam gerektiğini söyledi gebeliğin 10 cu haftasında amniyosintez testi yapdiran oldumu nasıl bı riski var bilgisi olan varsa rica etsem yaza bilirmi bu benim için çok önemli önceden teşekkür ederim