Kızlar merhaba 38+5 haftalık hamileyim ve bu güne kadar hamileliğimin ilk gününden beridir çatı muayenelerini aklıma takıyordum. Can acimasindan cok çekinirim iste felan filan diye. Herneyse bugün gittim muayeneye öncelikle benim yaptığımı yapmayın herkesin fikrini sormayın çünkü herkesin vücudu farklı hepimiz ayrı insanlarız ve hepimizin acı eşiği farklı. Öncelikle söyle söyleyeyim gerçekten acı felan yok. Yani çok özür dilerim hamile kaldıysan bu muayne de hiçbişey yokmuş. Çok önyargılı gitmiştim çünkü muayeneye. 2 cm açılma varmış ve nişanım geliyor yavaş yavaş artık. Sancılarım gözüküyor ama ben hissetmiyorum. Yani bende 3-4 güne buraya inşallah doğum hikayemi yazabilirim. Siz kendinize güvenin kendi psikolojinizi yüksek tutun gerisi halloluyor Allahın izniyle.