peelinnn hep ev işlerimi kendim yaptım sürekli hareket halindeydim. 37.haftadan itibaren doğum için egzersizler var her gün onları yaptım. Doktorumdan onay alarak tabiki. İlk günden beri kendimi hep normal doğuma şartladım. Bence yaptığım egzersizler sayesinde kolay bir doğum oldu. 2 dikişim vardı sadece. 38+6da doğım yaptım. Doğumumu doktorun başlatmak zorunda kaldı suyumda cok azalma olmustu çünkü. Suni sancı aldım. Evet sancı evresi kolay diyemem zor ama gözünü ıkınmak korkutmasın. Herkesin tabiki acı eşiği vs farklıdır ama kendini sakinleştirip öyle hazırlarsan her sey cok güzel ilerliyor. Ikınırken hiç bağırmadım nefesimi kontrol ettim bağırma evresini hep sancıda attım cünkü ahahahah,sağlıkla gelsin insallah miniğiniz. Hiç korkmayın Rabbim her türlüsüne yardım ediyor