Merhaba annelerrr ✋🏻 15 temmuzda sezeryan olacağım nasipse ama hala tam bayılma ile mi yoksa belden uyuşturma ile mi olacagına karar veremıyorum 🤦🏻♀️ Belden uyusturma sonrası sırt ve bel ağrısı kalıyor diyen cok var. Komple bayılma sonrası ayılırken çok ağrı çekiyorsun diyen var sizce hangisi daha iyi