Emineklccc Merhabalar 37 haftalik hamileyim vajinanin içinde dışında cok pis kaşıntı var kendi doktoruma gittim gyno lomexsin fitil ve travazol krem verdi ikisini bugun kullandım kullanan varsa fitilden kac gun sonra tamamen kaşıntı biter merak ediyorum bi se fitili günde 2 defa olarak mi kullandınız gunde bir defa olarak yardimci olursaniz sevinirim
Sbm050421 Emineklccc canım fitili bitene kadar kullan kesinlikle. 7 tane oluyor içinde 7 gün tam kullan sonucu göreceksin 👌🏼
Bebis_ Emineklccc doktorunuz hangi fitili verdi öğrenebilir miyim bende bu durumdan muzdaribim ve çıldırmak üzereyim
Hunilininbirii Fitili 3 günde 1 yapmamı söyledi doktorum kremide sabah akşam kullandım 1 haftadır daha yeni yeni azaldı kaşıntı
Emineklccc Hunilininbirii geçmiş olsun gerçekten çok kötü bi hastalık mantar. Ben sormayı unuttum nasıl kullanacağımı kutunun içinde 2 tane fitil var zaten birini bugun kullandim diğerini 3 gün sonra mi kullanayim yani
Hunilininbirii Emineklccc evet malesef hele sıcakta daha kötü oluyo 😒 evet canım 3 gün sonra yap bende aynı fitili bu şekilde kullandım
Emineklccc Hunilininbirii ben peçeteyi ıslatıp siliyorum tertemiz sonra kuruluyorum biraz rahatlatiyor
Canancndn En iyi önlem sirkeli suyla tahriş etmiycek derecede yıkamak suyu biraz sıcak olcak. Sık sık çamaşırı değiştirmek ki o bölge kuru kalcak. Ben o dönemlerde (aynı bebeklerin pişiği gibi düşünün) arada çamaşır giymeyip uzanıyorum biraz hava aldırmak önemli oluyo. Sıcaklarda malesef terledikçe hava almıyo çünkü. Söyleyebilceklerim bunlar ama çok kaşıntı olup tahriş olduysa sirkeli su belki iyi gelmez aman dikkat ben bikere tahribatı arttırdım öyle.
Cns_yldz13 Canancndn sirkeli su cogu doktor önermiyor florayı bozuyor diye ama çok rahatlatmıstı benide, tahriş olursa da madegasom krem hücre yenileyici onu verdi doktor 2 günde geçti
Canancndn Cns_yldz13 Benim gittiğim bütün doktorlar önerdi şimdiye kdar şaşırdım iyileştiriyo hatta beni doktorsuz. Bi de asıl sabun ve duş jeli değil mi ya bozan
Emineklccc Cns_yldz13 sirkeli suyu nasil kullanayim ne kadar sirke ne kadar su bende sicak bakmiyorum ama gercekten çok kötü bi kaşıntı
Cns_yldz13 Canancndn Vallaha 2 doktora gittim biri kullan dedi biri de dediki dengeyi bozar kullanma sakın🤦🏼♀️
Sbm050421 Emineklccc valla onu bilmiyorum canım , ben kasım ayında olmuştum mantar o zaman hamile değildim tabi , 7 tane vardı günde 1 kullanıyordum , bitene kadar kullan dedi doktor da eczacı da . Bende bitene kadar kullandım ve kesinlikle etkisini gördüm
Cns_yldz13 Emineklccc ben küveti doldurup su ile içine sirke dökmüştüm ama küvetiniz yoksa bir kücük pet şişenin içine 1 cay bardagı sirke gerisi su olacak sekilde olabilir
Emineklccc Sbm050421 aa hamile değilseniz ilaclar değişiyor ben hamile olduğum için doktorum dedi yazacagim ilaçlar kısıtlı simdilik bunlari kullan dedi