kızlar yarin ankara şehir hastanesine randevum vardı sabaha almıştım ve önemliydi grev olduğunu öğrendim ama randevumda ertelenme olmadi hatta bazı doktorlara randevu bile alinabiliyor açık yani acaba gebe bölümü çalışacak mi bilgisi olan var mı gerçekten kötü oldu bayram arası giriyo ve gitmem gerekiyodu