alonee 31+5 iz. Regl ağrısı yaşıyorum kasığımda. Bazen iğne batıyor gibi oluyor kasık ve vajinama. Belimde az bi ağrı var. Ve bebek toplanıyor arada. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
smallbaby alonee evet bacım yalancı sancıların başlamış bu bir ayda sürer bir haftada belli olmaz yani.doktora gitseniz iyi olur o daha iyi bilir kaygılanma bişey olmaz öyle öyle gelecek bebişler rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 💙
Yagmurhalil 35+3 bende tam şuan regl ağrısı gibi sancı çekiyorum. İlk hamileliğim insan ayırt da edemiyor gerçek mi yalancı mı. 10 dakikadır devam ediyor. Şiddeti artmadı ama regl ağrısı gibi olan ağrı geçmedi de. Ne yapmalıyım
alonee Yagmurhalil ben doktorumu aradım yoktu asistanı bebek hareketlerini takip et dedi bilemiyorum artarsa gidicem hastaneye
Yagmurhalil alonee düzenli ve artan bi sancın yoksa korkma. Benim geçti şimdi. Yalancı sancı dedikleri bu oluyor sanırım. Doğum için daha sık ve düzenli olması gerekiyormuş.