Bernakya Herkeze iyi akşamlar kızlar 28+5 gunluk hamileyim bugün sabahtan beri adet sancısı gibi ağrım oluyor acaba doğum belirtisini dr gitmem gerekiyormu
imera_ferammm53 Bernakya yaaa aynı haftadayız bende öyleyim hatta göbeğimin tamamı sımsıkı ve sert bilen varsa söylesin endişe ediyorum 😔😔
Mervesezerr Bernakya benim Doğum sancım o şekilde başlamıştı hatta ben üşüttüm sanmıştım sonra kasılma şeklinde devam etti doktora gittim 2cm açılmam olmuştu.
Sirvanaydiner Bernakya yaa bendede var o 😔 napıcağımı şaşırdım kaldım doktora yazdım haber bekliyorumm
Bos Bernakya Bende Şu an 28+ 4 teyim, yaklaşık yarım saattir adet sancısı gibi agrım var, alışverişe çıkmıştık ne yapacağımı şaşırdım:/ siz ne yaptınız dün, geçti mi?doktora mı gittiniz
Minnakkkk Normal canım o haftalarda oluyor ayaklarını sıcak tut ama yıne de senı rahatlatacaksa doktoruna gorun derım
imera_ferammm53 Bernakya gündüzleri yani benim uyku vaktime kadar bizde hareketliyiz demin öncede sağ tarafımda 15dakika sancı vurdu bakalım nereye doğru gidiyoruz😳