Simgiss Kızlar egepol hastanesinde yeni dogum yapmis olan varmi temmuz ayinda zam geldi mii bilgisi olan var varmii??
Mihri3503 Simgiss ayyy ağlıcammm 12000 mi 🥺🥺biz dışardan doktorla gececektik 4500 doktor 4500 hastane alacaktı
Ymn3535 Simgiss daha doğurmadım ama doktorum egepolle anlaşmalı dışardan gelcek hastane 4.500 kendisi 8.000 alcakmış 😕
Srdm Simgiss evet gerçekten çok fazla muayene ücretlerine yapmamıslar sanırım ama doğumda zam olmus 🫠
Lesyaca Simgiss Melo21 Simgiss bende bugün gittim canım muane ücreti 415₺ olmuş 1 Ağustos itibariyle bütün fiyatlar güncellenmiş öyle söylediler