Obirgebe Kızlar 30 haftalığım sancım 60 70 lerde çıkıyo 35 den aşağı düşmüyor serum ilaç iğnelere rağmen kaç olunca yüksek oluyor normal dogum yapabalr bi bakabilirmi
alonee Obirgebe Geçmiş olsun. Tam olarak hangi şikayetle gittiniz ve dr bu duruma ne diyor bende 31 şuan
Obirgebe alonee kasılmalarım vardı birde uzun yola gidecektim memlekete son kez ni bakılsın bapalm diye geldim hastaneye yatırdılar