Ceren_Guney1 Kızlar doğum yapanlar cevap verirse sevinirim kaç gün kanamanız oldu yoğunluk ne kadardı ben şuan 30+1 oldum 40 gün kanıyor falan diyorlar beni bi aydınlatırmısınız🌸
Hlal Ceren_Guney1 evet canm ilk dogumumda 40 gun kanama olmsdu, ikinci dogumumuda iki gun once yaptim ilk gun cok kanamam geldi suan az azar geliyor asiri sekilde gelmiyor ama cok kan kaybettim ilk gun, yerine koymam lazim
Melike Ceren_Guney1 Benim 10-15 gün falan olmuştu kanamam öyle çok aşırı yoğun da değil normal adet kanamasından bir tık fazla. Kanama olmasada sadece 40 gun lohusa oluyorsun tabi 40 gün içinde ara ara da gelmişti kanamam lekelenme şeklinde
Smyye1B Ceren_Guney1 İlk 1 hafta çok yoğun geldi regl kanaması gibi. Sonrasında azaldı rengi koyundan pembeye döndü 26 gün oldu şimdi leke gibi silik pembe renkte geliyor. 😇
Birgul Ceren_Guney1 30 gün hiç kesilmeden oldu ama 10. Günden sonra böyle yoğun değilde lekelenme gibiydi. 38. Gün tekrar başladı ve o da 8 gün faln sürdü. Ama tabi bu kişiden kişiye göre değişir
Cansugamze_ Yaklaşık 2 hafta sürdü ilk 3 gün yoğun sonra normal regl kanaması gibi geldi birden de kesilmişti