Busraa17 Merhaba sevgili calisan anne adaylari :) 32.haftada doktorumuzdan aldigimiz calisabilir raporunu calistigimiz kuruma elden mi vermemiz gerekiyor biliyor musunuz? Baska bir yere de raporu imzalatmak gerekiyor mu?
Deryak52 Busraa17 Bende 37 kadar calisacakm gözüm kesmedi 33 cktm bence kendinizi riske sokmayın boşver
1minnkin-annesi Mrb yok canım personel birimine veriyorsun onlar işleme aliyor başka bi yere vermiyorsun 37 haftaya girdigin de ise zorunlu izne çıkarıyorlar ama sen 37 ye girdiğinde doktora git yoksa sorun çıkarırlar haberin olsun.
Busraa17 Deryak52 ben zaten ozel okulda calisiyorum tatildeyim uzatabildigim kadar uzatmak istiyorum 32de calisabilir raporu goturmek gerekiyormus yine de
Tuaesug Benimde bayramdan sonraki hafta ropor haftam geliyor 2 hafta uzatsammı emin değilim market sektöründe genellikle ayakta çalışıyorum
Deryak52 Busraa17 ama zor yinede bende oturarak çalışıyordum rahattm patron kafana göre çalış diyordu bazen gidiyordum ise bazen gitmiyordum ama baktm zorlaniyorum ne gerek var dedim cktm 33de raporumu aldım